تمامی مطالب

پوستر بازسازی سریال Charmed (افسون‌شده)

بیاتومگ – شبکه سی دبلیو پوستری برای بازسازی سریال Charmed (افسون‌شده) منتشر کرده است. این سریال بازسازی شده قرار است سه خواهر جادویی جدید به نام‌های میسی با بازی مدلین منتاک، مل با بازی ملونی دیاز و مگی با بای سارا جفری را دنبال نماید. این بازسازی توسط جنی اسنایدر اورمن، جسیکا آتول و امی باردین توسعه داده شده است.

قسمت آزمایشی این سریال در ژانویه سال جاری میلادی ساخته شده بود و در اوایل تابستان نیز دستور ساخت فصلی کامل از آن صادر گردید. دیگر بازیگر این سریال نیز روپرت ایوانز در نقش وایتلایدر این خواهران به نام هری می‌باشد که به این سه خواهر در دست یافتنشان به ادراک و فهم در مورد قدرت‌های جادویی‌شان کمک و راهنمایی می‌کند.

سریال اصلی افسون شده از سال ۱۹۹۸ آغاز شد و پس از پخش هشت فصل، در سال ۲۰۰۶ به پایان راه خود رسید. سریال بازسازی مشابه سریالی اصلی است بطوریکه سه خواهر متوجه می‌شوند که هر کدام از آنها دارای موهبت‌های جادویی قدرتمندی هستند که زمانی که با یکدیگر می‌باشند، قوی‌تر نیز می‌شوند. این سریال هیچ ارتباطی با سریال اصلی نخواهد داشت و انتظار نمی‌رود که هیچ کدام یک از بازیگران سریال اصلی در این سریال بازسازی حضور پیدا کنند. در زیر می‌توانید این پوستر منتشر شده را مشاهده نمایید. پخش فصل اول سریال افسون‌شده قرار است از روز دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ (۱۴ اکتبر ۲۰۱۸) شروع شود.

پوستر سریال Charmed (افسون‌شده)

سریال Charmed (افسون‌شده)

نوشته پوستر بازسازی سریال Charmed (افسون‌شده) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا