تمامی مطالب

دیمن هریمن و رافائل زاویروچا به فیلم Once Upon A Time In Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) اضافه شدند

بیاتومگ – دیمن هریمن و رافائل زاویروچا برای ایفای نقش‌های چارلز منسون و رومن پولانسکی به فیلم Once Upon A Time In Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) به کارگردانی و نویسندگی کوئنتین تارانتینو، اضافه شدند. این فیلم قرار است در تاریخ جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ (۲۶ جولای ۲۰۱۹) به اکران دربیاید.

بازیگران این فیلم شامل لئوناردو دی کاپریو در نقش ساختگی بازیگر ریک دالتون، برد پیت در نقش ساختگی بدل دالتون به نام کلیف بوت، مارگو رابی در نقش بازیگر شارون تیت، دیمین لوئیس در نقش بازیگر استیو مک‎کویین، داکوتا فانینگ در نقش یکی از اعضای خانواده منسون به نام لینت فرام ملقب به اسکوییکی، امیلی هیرش در نقش چهرپردازی به نام جی سبرینگ، لوک پری در نقش اسکاتی لنسر، کلیفتون کالینز جونیور در نقش ارنستو، کیت جفرسون در نقش کیت، نیکولاس هموند در نقش کارگردان سم وانامیکر، مایک مو در نقش بروس لی، آل پاچینو در نقش مدیر برنامه بازیگر ریک دالتون به نام ماروین شوارتز، لینا دانم در نقش کاترین شیر ملقب به کولی، آستین بوتلر در نقش واتسون ملقب به تکس می‎باشد. دیگر بازیگران نیز برت رینولدز، تیم راث، کرت راسل، مایا هاوک و لورنزا ایزو و مایکل مدسون هستند.

رافائل زارویروچا و رومن پولانسکی – فیلم Once Upon A Time In Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)

بنابر گزارش‌ها، رافائل زاویروچا قرار است نقش نسخه جوان کارگردان رومن پولانسکی، همسر آن زمان شارون تیت، را به تصویر بکشد. بعید به نظر می‌رسد که حضور کاراکتر پولانسکی در این فیلم زیاد باشد چراکه در زمان قتل شارون تیت و دوستانش به دست خانواده منسون، او در حال فیلمبرداری فیلمی در اروپا بوده است.

دیمن هریمن نیز قرار است نقش قاتل سریالی شوم چارلز منسون را ایفا نماید. علاوه بر اینها، گزارش شده که رومر ویلیس در نقش بازیگر جوآنا پتت، دریما والکر در نقش خواننده و بازیگر کانی استیونز و کوستا رونین در نقش یکی از قربانی قتل‌های خانواده منسون به نام وویتک فریکوفسکی به این فیلم پیوستند. مارگارت کوالی، مدیسن بیتی و ویکتوریا پدرتی نیز در نقش‎های ساختگی کیتی کت، کتی و لولو در این فیلم حضور دارند.

اتفاقات فیلم روزی روزگاری در هالیوود در سال ۱۹۶۹ رخ می‌دهد که در آن، چهار قتل در هالیوود صورت می‎گیرد که یکی از آنها بازیگر شناخته‎ شده‎ای به نام شارون تیت می‎باشد. این قتل‎ها به دست پیروان جنایتکاری به نام چارلز منسون صورت گرفته بود. منسون، در اواخر دهه ۶۰ میلادی یک فرقه تشکیل داد که به نام خانواده منسون شناخته می‎شد. این فیلم بر محوریت کاراکتر ریک دالتون و بدلش به نام کلیف بوت می‌باشد که به دنبال آن هستند تا در صنعت سینما بار دیگر نام و آوازه‌ای برای خود بیابند.

نوشته دیمن هریمن و رافائل زاویروچا به فیلم Once Upon A Time In Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) اضافه شدند اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا