تمامی مطالب

خداحافظی با «تئوری بیگ بنگ» پس از ۱۲ فصل

بزودی باید با بازینگاهای شلدون کوپر در سریال «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) خداحافظی کنیم. روز چهارشنبه گذشته مصادف با ۲۲ آگوست، تلویزیون وارنر برازرز اعلام کرده که سریال بسیار موفق و پرطرفدار «تئوری بیگ بنگ» بعد از فصل دوازدهم به پایان خواهد رسید.

پخش فصل دوازدهم این سریال در قالب ۲۴ اپیزود در ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) منتشر می شود؛ همان روزی که قسمت اول آن در سال ۲۰۰۷ پخش شد. اپیزود نهایی سریال نیز در ماه می ۲۰۱۹ به روی آنتن خواهد رفت و پس از آن دیگر خبری از شوخی ها و به اصطلاح «بازینگا» های شلدون کوپر نخواهد بود.

وقتی که پس از ۱۱ سال متوالی، پخش این سریال به اتمام برسد در مجموع ۲۷۹ اپیزود از این سریال منتشر شده که آن را به طولانی ترین سریال کمدی چند دوربینه در تاریخ تلویزیون تبدیل می کند. تلویزیون وارنر برازرز و چاک لور پروداکشن در اطلاعیه ای مشترک این خبر مهم را به شکل زیر اعلام کردند: ما برای همیشه قدرددان طرفدارانمان که از سریال تئوری بیگ بنگ در ۱۲ فصل گذشته حمایت کردند خواهیم بود. ما همراه با سازندگان، نویسندگان و بازیگران از موفقیت بالای سریال خوشحال بوده و می خواهیم که فصل آخر سریال را تقدیم شما کنیم، و فصل پایانی نیز تئوری بیگ بنگ را به یک پایان بسیار خلاقانه خواهد رساند”.

در حالی که پخش این سریال به مدت بیش از یک دهه ادامه موفقی داشته، شنیدن این خبر که پخش آن پس از فصل دوازدهم به پایان خواهد رسید خبری شوکه کننده محسوب می شود. تنها چند هفته قبل، رییس شبکه سی بی اس، کلی کال به طور ضمنی اعلام کرد که فصل سیزدهم سریال نیز خارج از تصور نخواهد بود. وی گفته بود که گفتگوهای اولیه برای ساخت فصل سیزدهم نیز بین شبکه و تلویزیون وارنر برازرز انجام شده است و اظهار امیدواری کرده بود که آن ها امیدوارند این سریال پس از فصل دوازدهم نیز همچنان ادامه داشته باشد.

وی در این باره چنین گفته بود:” تا زمانی که چاک و تیمش داستانی برای گفتن داشته باشند ما سریال را تا زمانی که بخواهند ادامه خواهیم داد. می توانیم چند فصل دیگر نیز داشته باشیم”. ظاهراً در نتیجه صحبت های انجام گرفته بین طرفین، این نتیجه بدست آمده که دیگر فضایی برای ادامه سریال «تئوری بیگ بنگ» وجود ندارد اما می توان گفت که دلیلی بسیار بزرگتر از این باعث کنسل شدن ادامه این سریال بسیار موفق وجود داشته باشد. برخی گزارش ها حاکی از آن است که جیم پارسونز که در سریال «تئوری بیگ بنگ» نقش محوری دکتر شلدون کوپر را بازی می کند اعلام کرده که دیگر در این سریال بازی نخواهد کرد و این همان دلیلی است که باعث شده ادامه این سریال کنسل شود.

دلیلی برای تصمیم پارسونز اعلام نشده اما دلیل هر چه که باشد به دلیل دستمزد نبوده زیرا در حال حاضر وی یکی از بازیگرانی است که بیشترین دستمزد را در دنیای تلویزیون دریافت می کند. اولین اپیزود از فصل دوازدهم و نهایی «تئوری بیگ بنگ» روز دوشنبه ۲ مهر منتشر خواهد شد و در ماه می ۲۰۱۹ برای همیشه پرونده شلدون و شوخی های بامزه اش به پایان خواهد رسید.

منبع :روزیاتو

نوشته خداحافظی با «تئوری بیگ بنگ» پس از ۱۲ فصل اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا