تمامی مطالب

کمپانی برادران وارنر انیمیشن سینمایی Coyote Vs. Acme (کایوت دربرابر اکمی) را می‌سازد

بیاتومگ – کمپانی برادران وارنر در حال آماده کردن انیمیشن Coyote Vs. Acme (کایوت دربرابر اکمی)، فیلمی سینمایی با بازی آیکون سرکش کارتونی به نام وایل ای کایوت، می‌باشد. کاراکتر کایوت که ظاهر و شکلش الهام گرفته شده از تفسیر مارک تویین از یک کایوت در کتابش به نام Roughing It است، برای اولین بار همراه با دشمنی همیشگی‌اش به نام رود رانر در کارتون Fast and Furry-ous در سال ۱۹۴۹ ظاهر شد.

این دو کاراکتر پس از آن در ۴۹ کارتون کوتاه حضور پیدا کردند که آخرین آن در سال ۲۰۱۴ با نام The Flash and the Pan می‌باشد. عصر طلایی کارتون‌های کوتاه وایل ای کایوت دربرابر رود رانر در دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی و تحت کارگردانی چاک جونز بوده است. جونز با اعمال نُه قاعده غیرقابل انکار برای این شخصیت‌ها، مجموعه‌ای از کارتون‌های کوتاه را خلق کرد.

Wile E. Coyote vs. The Road Runner (وایل ای کایوت دربرابر رود رانر)

این کارتون‌ها، تلاش‌های ناامیدانه کایوت برای گرفتن شامش یعنی رود رانر را به تصویر می‌کشد. کایوت برای به دام انداختن رود رانر، از تله و دام‌های بسیار ماهرانه و پرزحمتی استفاده می‌کند که همیشه آنها را از کمپانی بدنام اکمی خریداری می‌کند. در نهایت نیز، کمپانی اکمی همانند رود رانر چابک به دشمنی بزرگ برای کایوت تبدیل می‌شود.

در سال ۲۰۱۰ بود که گزارش‌هایی از تلاش کمپانی برادران وارنر برای ساخت انیمیشنی سینمایی حول کمپانی اکمی و کایوت به گوش رسید. حال، پس از هشت سال، کمپانی به دنبال آن است تا این کار را به طور حتم انجام بدهد. جان و جاش سیلبرمن برای نوشتن فیلمنامه فیلم به خدمت گرفته شده‌اند.

نوشته کمپانی برادران وارنر انیمیشن سینمایی Coyote Vs. Acme (کایوت دربرابر اکمی) را می‌سازد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا