تمامی مطالب

دومین تریلر فیلم Johnny English Strikes Again (جانی انگلیش بار دیگر ضربه می‎زند)

بیاتومگ – در دومین تریلر رسمی منتشر شده برای فیلم Johnny English Strikes Again (جانی انگلیش بار دیگر ضربه می‎زند)، جانی انگلیش به شیطنت‌های قدیمی خود بازمی‌گردد. در زیر می‌توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده نمایید.

با این فیلم، روآن اتکینسون در نقش این جاسوس بامزه، پس از مدتی طولانی غیبت، به روی پرده‎ سینماها بازمی‎گردد. کارگردانی فیلم جانی انگلیش بار دیگر ضربه می‎زند را دیوید کار برعهده دارد و همانند فیلم‎های قبلی، فیلمنامه آن توسط ویلیام دیویس قلم زده شده است. پس از غیبتش در فیلم دوم، بن میلر در نقش باو در این فیلم حضور دارد.

داستان فیلم بدین شرح است که یک هکر مرموز، هویت تمام مامورهای مخفی بریتانیایی را آشکار می‎کند و همین، مقامات را مجبور می‎کند تا به جانی انگلیش با بازی روآن اتکینسون و روش‌های قدیمی و ازکارافتاده‎اش برای گرفتن این تهدید تازه دیجیتالی روی بیاورند. دیگر بازیگران فیلم نیز اما تامپسون در نقش نخست وزیر بریتانیا و اورگا کوریلنکو در نقش اوفلیا و جک لیسی است.

از آنجا که اولین تریلر منتشر شده برای این فیلم بیشتر بر روی مقدمه‌چینی داستان و طرح فیلم متمرکز شده بود، این تریلر آزادانه به شیطنت‌ها و رفتار مضحک جانی انگلیش می‌پردازد. فیلم جانی انگلیش بار دیگر ضربه می‎زند قرار است در تاریخ جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸) به صورت جهانی بر روی پرده سینماها به اکران دربیاید.

تریلر فیلم Johnny English Strikes Again (جانی انگلیش بار دیگر ضربه می‎زند)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته دومین تریلر فیلم Johnny English Strikes Again (جانی انگلیش بار دیگر ضربه می‎زند) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا