تمامی مطالب

دومین تریلر فیلم Bad Times At The El Royale (اوقات بد در ای‌ال رویال)

بیاتومگ – در دومین تریلر منتشر شده برای فیلم Bad Times At The El Royale (اوقات بد در ای‌ال رویال) هیچ کدام یک از افراد قابل اعتماد و اطمینان نیستند. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت دانلود یا مشاهده نمایید. فیلم اوقات بد در ای‎ال رویال، فیلمی هیجان‎انگیز و نوآر به کارگردانی درو گودارد می‎باشد.

اتفاقات فیلم اوقات بد در ای‎ال رویال در هتلی به نام ای‎ال رویال در سال ۱۹۶۹ رخ می‎دهد که نزدیک به دریاچه تاهو می‎باشد که در آنجا، هفت غریبه که هر کدام رازی برای پنهان کردن دارند، با یکدیگر ملاقات می‎کنند و در طی یک شب سرنوشت‎ساز و دیوانه‎وار، فرصتی نهایی برای رستگاری و رهایی می‎یابند.

بازیگران فیلم اوقات بد در ای‎ال رویال شامل جف بریجز در نقش یک کشیش خشن، کریس همسوورث در نقش رهبر یک فرقه، جان هم در نقش یک فروشنده، داکوتا جانسون و کایلی اسپانی در نقش دو خواهر در حال فرار، سینتیا ایریوو در نقش یک خواننده و لوییس پولمن در نقش دربان هتل می‎باشد. فیلم اوقات بد در ای‎ال رویال قرار است در تاریخ جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸) بر روی پرده سینماها اکران شود.

تریلر فیلم Bad Times At The El Royale (اوقات بد در ای‌ال رویال)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته دومین تریلر فیلم Bad Times At The El Royale (اوقات بد در ای‌ال رویال) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا