تمامی مطالب

اولین تیزر فیلم Vox Lux (وکس لوکس)

بیاتومگ – در اولین تیزر منتشر شده برای فیلم Vox Lux (وکس لوکس)، ناتالی پورتمن یک ستاره پاپ می‌باشد که در حال آماده شدن برای رفتن بر روی صحنه است. در زیر می‌توانید این تیزر را با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده نمایید. این فیلم موزیکال و درام به کارگردانی و نویسندگی بردی کوبرت است.

این فیلم، دومین فیلم سینمایی کارگردانی شده توسط بردی کوبرت می‎باشد. او قبلا بازیگر بوده است. فیلم وکس لوکس قرار است در بخش رقابت جشنواره فیلم ونیز شرکت کند. عنوان فیلم، لاتین است و تقریبا به معنای صدای روشنایی است. اتفاقات نیمه اول فیلم وکس لوس در سال ۱۹۹۹ رخ می‌دهد و دو خواهر جوان به نام‌های سلستی با بازی رافی کسیدی و النور با بازی استیسی مارتین را دنبال می‌کند که به دنبال مصیبتی وحشتناک، تحت نظارت مدیر برنامه‌شان با بازی جود لاو به ستاره‌های کودک موسیقی پاپ تبدیل می‌شوند.

نیمه دوم فیلم نیز در سال ۲۰۱۷ رخ می‌دهد، جایی که در آن، سلستی با بازی ناتالی پورتمن اکنون یک سوپراستار موسیقی می‌باشد که حرفه‌اش توسط مصیبت‌ها و رسوایی‌های زندگی شخصی‌اش در معرض از هم پاشیدن قرار دارد. رافی کسیدی همچنین نقش دختر سلستی بزرگسال را ایفا می‎کند. دیگر بازیگر فیلم جنیفر ایلی می‎باشد.

برای موسیقی متن فیلم وکس لوکس، کوبرت با خواننده و نوازنده سیا همکاری کرده است. با وجود اینکه فیلم وکس لوکس قرار است در جشنواره فیلم ونیز اکران شود اما هنوز هیچ کمپانی مسئولیت اکران و توزیع آن را در آمریکا یا کشور دیگری برعهده نگرفته است. این تیزر کوتاه منتشر شده برای فیلم وکس لوکس، چیزی زیادی ارائه نمی‎دهد اما آشکار می‌کند که عنوان کامل فیلم، Vox Lux: A Twenty-First Century Portrait (وکس لوکس: یک تمثال قرن بیست و یکمی) می‌باشد.

تیزر فیلم Vox Lux (وکس لوکس)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته اولین تیزر فیلم Vox Lux (وکس لوکس) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا