تمامی مطالب

اولین تریلر سریال The First (اولین)

بیاتومگ – سرویس آنلاین هولو اولین تریلر رسمی و کامل از سریال The First (اولین) را منتشر کرده است. سریال درام اولین ساخته باو ویلیمون، خالق سریال House of Cards (خانه پوشالی)، می‎باشد. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده نمایید.

این سریال پیش‎رو، داستان اولین سفر انسانی بشریت به مریخ را بازگو می‎کند و با تمرکز بر روی جنبه‎های شخصی و حرفه‎ای چنین ماموریتی و همچنین چالش و سختی‎های فنی بزرگ و مخاطرات بسیار خطرناکی که در چنین اقدام بزرگی ناگریز هستند، رویکردی متعادل و معقولانه نسبت به داستان دارد.

سریال اولین با بازی شان پن، ناتاشا مک‎الهون، جیمز رانسون، لیزاگی همیلتون، آنا جاکوبی هیرون، هانا ویر، آدد فهر و ملیسا جورج است. تمام هشت قسمت فصل ابتدایی سریال اولین قرار است روز جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸) پخش شود. خلاصه داستان این سریال بدین شرح است:

“سریال اولین در مورد عده‎ای فضانورد می‎باشد که در حال تلاش هستند تا به عنوان اولین انسان‎ها بر روی مریخ پا بگذارند. آنها همانطور که تحت رهبری لاز اینگرام با بازی ناتاشا مک‎الهون بزرگترین قدم پیشگامانه در تاریخ بشر را برمی‎دارند، با خطرات و فداکاری‎های شخصی ستیز می‎کنند.”

تریلر سریال The First (اولین)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته اولین تریلر سریال The First (اولین) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا