تمامی مطالب

باکس آفیس ۱ شهریور؛ قد علم کردن آسیایی‌ها در برابر مارک والبرگ

بیاتومگ – با باکس آفیس اول شهریور ماه همراه با ما باشید. فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های ثروتمند دیوانه) که هفته گذشته دو روز بر روی پرده سینماها بود و در همان مدت موفق به کسب ۸ میلیون دلار شده بود، این هفته در اولین اکران کامل هفتگی‌اش موفق شد تا به فروش داخلی ۴۳ میلیون دلار دست پیدا کند.

فیلم آسیایی‌های ثروتمند دیوانه که با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شده، تاکنون به فروش کلی داخلی ۵۱ میلیون دلاری و فروش کلی خارجی ۱ میلیون دلاری دست یافته که فروش جهانی‌اش را به مبلغ ۵۲ میلیون دلار می‌رساند. کمپانی برادران وارنر تا حدی از موفقیت این فیلم خشنود شده که قرار است دنباله آن را نیز بسازد.

فیلم The Meg (مگ)، پس از صدرنشینی در جدول باکس آفیس در هفته گذشته، این هفته با کسب فروش داخلی ۲۹ میلیون دلاری، به رده دوم جدول سقوط کرد. فروش این هفته فیلم نسبت به هفته گذشته حدود ۵۲ درصد کاهش داشته است. فیلم مگ پس از دو هفته اکران جهانی، به فروش ۳۶۵ میلیون دلار دست یافته که ۹۲ میلیون دلار آن مربوط به داخل آمریکا و ۲۷۳ میلیون دلار آن مربوط به خارج از آمریکا است.

فیلم اکشن و هیجان‌انگیز Mile 22 (مایل ۲۲) با بازی مارک والبرگ در اولین هفته از اکرانش بر روی پرده سینماها، نتوانست به جایگاهی بهتر از سومی در جدول باکس آفیس دست یابد. این فیلم در این هفته فروش ۱۹ میلیون دلاری را تجربه کرده است. این فیلم که با بودجه ۵۰ میلیون دلاری ساخته شده، در فروش خارج از آمریکا تنها مبلغ ۵۰۰ هزار دلار را کسب کرده است.

فیلم اکشن و هیجان‌انگیز Alpha (آلفا)، دیگر فیلم تازه‌اکران‎شده این هفته گیشه می‌باشد که با کسب فروش داخلی ۱۴ میلیون دلاری، در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس ایستاده است. این فیلم که با بودجه ۵۱ میلیون دلاری ساخته شده، در فروش خارج از آمریکا نیز تنها مبلغ اندک ۴۰۰ هزار دلار را بدست آورده است.

هفته آینده نیز انتظار می‌رود که فیلم علمی-تخیلی و اکشن A-X-L (ای-ایکس-ال)، فیلم درام Papillon (پاپیون)، فیلم هیجان‌انگیز Searching (جستجو کردن) و فیلم کمدی The Happytime Murders (قتل‌های هپی‌تایم) با بازی ملیسا مک‌کارتی به اکران دربیایند. انتظار نمی‌رود که هیچ کدام از این فیلم‌ها تهدیدی برای صدرنشینی فیلم آسیایی‌های ثروتمند دیوانه باشند.

جدول باکس آفیس

رتبه فیلم فروش هفته فروش کل بودجه تعداد هفته
۱ Crazy Rich Asians ۴۳ ۴۳ ۳۰ ۱
۲ The Meg ۲۹ ۹۲ ۱۳۰ ۲
۳ Mile 22 ۱۹ ۱۹ ۵۰ ۱
۴ Mission: Impossible – Fallout ۱۵ ۱۸۵ ۱۷۸ ۴
۵ Alpha ۱۴ ۱۴ ۵۱ ۱
۶ Christopher Robin ۱۳ ۷۱ ۳
۷ BlacKkKlansman ۱۰ ۲۶ ۱۵ ۲
۸ Slender Man ۶ ۲۲ ۱۰ ۲
۹ Hotel Transylvania 3: Summer Vacation ۵ ۱۵۶ ۸۰ ۶
۱۰ Mamma Mia! Here We Go Again ۵ ۱۱۳ ۷۵ ۵
  • فروش‎ها به میلیون دلار است.
  • جدول به صورت هفتگی (از پنج شنبه تا پنج شنبه) محاسبه می‎شود.
  • فروش‎های داخل جدول تنها مربوط به فروش داخل آمریکا می‎باشد.
  • در متن، منظور از فروش داخلی، فروش داخل آمریکا و منظور از فروش خارجی، فروش خارج از آمریکا است.

نوشته باکس آفیس ۱ شهریور؛ قد علم کردن آسیایی‌ها در برابر مارک والبرگ اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا