تمامی مطالب

سریال The Big Bang Theory (تئوری بیگ بنگ) پس از ۱۲ فصل به پایان می‌رسد

بیاتومگ – سریال The Big Bang Theory (تئوری بیگ بنگ) پس از پخش ۱۲ فصل قرار است در ماه می سال ۲۰۱۹ به پایان برسد. این سریال از زمان شروع پخشش در سال ۲۰۰۷ از شبکه سی‌بی‎اس، به یکی از بارورترین سریال‌های سیت‌کام یا کمدی موقعیت در تاریخ دنیای سریال تبدیل شده بود.

سریال تئوری بیگ بنگ علاوه بر اینکه جایگاه بسیار بالایی در رده‌بندی‌ها داشت، تاکنون برنده ده جایزه امی شده است و از سال گذشته نیز یک نسخه فرعی از آن به نام Young Sheldon (شلدون جوان) در حال پخش است. پخش فصل دوازدهم سریال که آخرین فصل می‌باشد، قرار است از پاییز امسال آغاز گردد.

سریال The Big Bang Theory (تئوری بیگ بنگ)

کمپانی برادران وارنر تلویزیون و شبکه سی‌بی‌اس اعلام کردند که قرار است امسال به سریال تئوری بیگ بنگ پایان بدهند. در بیانیه این کمپانی و شبکه برای پایان سریال آمده است:

“ما برای همیشه از طرفداران خود برای حمایت‌هایشان از سریال تئوری بیگ بنگ در طی دوازده فصل گذشته سپاس‌گزار هستیم. ما همراه با بازیگران، عوامل سازنده و نویسندگان به شدت از موفقیت سریال قدردان هستیم و قصد داریم تا آخرین فصل سریال را به نحوی ارائه بدهیم که سریال تئوری بیگ بنگ را با پایانی حماسی همراه کند.”

شروع پخش فصل دوازدهم سریال تئوری بیگ بنگ از روز سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ (۲۴ سپتامبر ۲۰۱۸) خواهد بود.

نوشته سریال The Big Bang Theory (تئوری بیگ بنگ) پس از ۱۲ فصل به پایان می‌رسد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا