تمامی مطالب

جان لیسگو نقش راجر ایلز را در فیلم Fair and Balanced (منصفانه و متعادل) بازی خواهد کرد

بیاتومگ – جان لیسگو قرار است نقش راجر ایلز را در فیلم Fair and Balanced (منصفانه و متعادل) به تصویر بکشد. لازم به ذکر است که منصفانه و متعادل، عنوان رسمی این فیلم بیوگرافی محصول کمپانی آناپورنا نمی‎باشد. جی روچ قرار است بر روی صندلی کارگردانی فیلم تکیه بزند و فیلمنامه فیلم را نیز چارلز رندولف، نویسنده فیلمنامه فیلم The Big Short (رکود بزرگ)، قلم زده است.

فیلم منصفانه و متعادل به زندگی کاری راجر ایلز می‎پردازد که زمانی مشاور سیاسی برای دو رییس‎جمهور آمریکا به نام نیکسون و ریگان بوده و بعدا مدیر عامل شبکه محافظه‎کار فاکس نیوز شد و در نهایت نیز در مواجهه با اتهامات آزار و اذیت جنسی مجبور به ترک این مقام و شبکه شد. در سال ۲۰۱۶، مجری سابق شبکه فاکس نیوز گرچن کارلسون به اتهام آزار و اذیت جنسی از راجر ایلز شکایت کرد.

جان لیثگو – فیلم This Is 40 (این یعنی چهل سالگی)

در ادامه نیز ده‌ها زن پا پیش گذاشتند و از او به همین دلیل شکایت کردند. در نتیجه این اتهامات و شکایت‎ها، راجر ایلز مجبور به استعفا از جایگاهش در شبکه فاکس نیوز شد. او در سال ۲۰۱۷ از دنیا رفت. فیلم منصفانه و متعادل اولین همکاری کیدمن و ترون در فیلمی سینمایی می‎باشد.

دیگر بازیگرانی که قبلا حضورشان در این فیلم تایید شده، نیکول کیدمن و شارلیز ترون می‌باشند. نیکول کیدمن قرار است نقش مجری سابق برنامه Fox & Friends (فاکس اند فرندز) به نام گرچن کارلسون را ایفا کند. برنده جایزه اسکار شارلیز ترون نیز قبلا برای ایفای نقش شخصیتی تلویزیونی در شبکه فاکس نیوز و همچنین ان‎بی‌سی به نام مگین کلی قرارداد امضا کرده است.

نوشته جان لیسگو نقش راجر ایلز را در فیلم Fair and Balanced (منصفانه و متعادل) بازی خواهد کرد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا