تمامی مطالب

تیزر فصل ۸ سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی)

بیاتومگ – تیزری جدید و شیطانی برای فصل ۸ سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) منتشر شده که نگاهی به کاراکتر سارا پالسون را ارائه می‎دهد. در زیر می‌توانید این تیزر را با دو کیفیت متفاوت مشاهده یا دانلود نمایید. عنوان این فصل سریال، Apocalypse (آخرالزمان) می‎‌باشد.

این فصل از سریال داستان ترسناک آمریکایی، فقط دارای پس‌زمینه آخرالزمانی نیست بلکه همگذری یا کراس‎اوری میان فصل اول و سوم با عنوان‎های Murder House (خانه قتل) و Coven (محفل) می‎باشد. سریال داستان ترسناک آمریکایی توسط رایان مورفی و برد فالچوک خلق شده و یک سریال مجموعه‎ای ترسناک از شبکه اف‎ایکس است که از سال ۲۰۱۱ در حال پخش می‌باشد. هر فصل از این سریال کاملا مستقل است و به عناصر و موضوعات ژانر ترس و وحشت همچون فرقه‎ها، خانه‎های ارواح، جادوگری و غیره می‎پردازد.

بنابراین، جدیدترین فصل سریال که با عنوان آخرالزمان است، به برخی از داستان‎ها و کاراکترها از فصل‎های قبل خواهد پرداخت که احتمالا با محوریت پایان دنیا و ضدمسیح می‎باشد. پخش فصل ۸ سریال داستان ترسناک آمریکایی قرار است از روز پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ (۱۲ سپتامبر ۲۰۱۸) شروع شود.

تیزر فصل ۸ سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تیزر فصل ۸ سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا