تمامی مطالب

شش بازیگر به فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) اضافه شدند

بیاتومگ – شش بازیگر برای ایفای نقش کاراکترهای مکمل فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) به این فیلم اضافه شدند. فیلم تاپ گان: ماوریک دنباله فیلم تاپ گان سال ۱۹۸۶ می‎باشد. در فیلم تاپ گان ۲، تام کروز همچنان نقش ماوریک را بازی می‌کند اما این مرتبه، او دیگر خلبان نیست و در عوض، یک مربی در آکادمی پرواز خواهد بود که به آموزش جدیدترین افراد به خدمت گرفته شده با تمرکز بر روی خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین می‌پردازد.

در فیلم اصلی تاپ گان به کارگردانی تونی اسکات، تام کروز نقش ستوان پیت میشل ملقب به ماوریک را ایفا می‎کند که در مدرسه سلاح‎های جنگنده نیروی دریایی آمریکا تاپ گان مشغول آموزش است. در طی مسیر آموزشش، او عاشق یک مربی مدرسه تاپ گان با بازی کلی مک‎گیلیز می‎شود و برای بی‎پروایی خود در آسمان به شهرت دست می‎یابد و یک رابطه دوستی قوی با خلبان نیروی دریایی به نام گوس با بازی آنتونی ادواردز برقرار می‎کند.

فیلم Top Gun 1986 (تاپ گان)

نقش پسر گوس را قرار است مایلز تلر به تصویر بکشد. علاوه بر کروز و تلر، قبلا حضور جنیفر کانلی، وال کیلمر و گلن پاوول در این فیلم تایید شده بود. اکنون اسامی بازیگرانی برای ایفای نقش‌های مکمل فیلم ماوریک اعلام شده است. بنابر گزارش‌ها، این شش بازیگر تازه اضافه شده شامل توماسین مکنزی، چارلز پارنل، جی الیس، بشیر صلاح‌الدین، دنی رامیرز و مونیکا باربارو می‎باشد. کارگردانی فیلم تاپ گان ۲ در دستان جوزف کوزینسکی است و این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ تیر ۱۳۹۸ (۱۲ جولای ۲۰۱۹) به اکران دربیاید.

آپدیت: در خبری تازه نیز آمده که جان هم، اد هریس و لوییس پولمن به جمع بازیگران این فیلم اضافه شدند.

نوشته شش بازیگر به فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) اضافه شدند اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا