تمامی مطالب

سریال The End of the F**king World (پایان جهان لعنتی) برای فصل ۲ تمدید شد

بیاتومگ – به نظر می‌رسد که کمپانی نتفلیکس آماده است تا وقت بیشتری را با این دو نوجوان خودسر سپری کند چراکه این سرویس آنلاین به طور رسمی سریال The End of the F**king World (پایان جهان لعنتی) را برای فصل دوم تمدید کرده است. این سریال تیره و کمدی بر اساس کتابی به همین نام نوشته چارلز فورسمن می‌باشد.

فصل ابتدایی سریال پایان جهان لعنتی در اوایل سال جاری میلادی بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شد و تقریبا با تحسین و ستایش جهانی روبه‌رو شد. فصل اول سریال دارای هشت قسمت نیم ساعته بود که سبب شد تا بینندگانی که به شدت جذب این سریال شده بودند با نیازی اساسی برای قسمت‌های بیشتر مواجه شوند.

سریال The End of the F**king World (پایان جهان لعنتی)

داستان سریال پایان جهان لعنتی توسط چارلی کاول قلم زده شده و جاناتان اینتویستل و لوسی ترنیاک بر روی صندلی کارگردانی آن تکیه زده‌اند. به تازگی گزارش شده که کمپانی نتفلیکس به طور رسمی دستور ساخت فصل دوم سریال پایان جهان لعنتی را داده است. این خبر به معنای آن است که داستان جیمز و آلیسا برای پیدا کردن پدر آلیسا همچنان به پایان راه خود نرسیده است.

بلکه، این تنها آغاز راهی از یک داستان بسیار بزرگتر از خوداکتشافی می‌باشد. در این سریال، نقش جیمز را الکس لاوتر و نقش آلیسا را جسیکا باردن بازی می‌کنند. هنوز تاریخ پخشی برای فصل دوم این سریال اعلام نشده است.

نوشته سریال The End of the F**king World (پایان جهان لعنتی) برای فصل ۲ تمدید شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا