تمامی مطالب

دنی بویل از کارگردانی فیلم Bond 25 (باند ۲۵) کناره‌گیری کرد

بیاتومگ – گزارش‌های جدید حاکی از آن است که دنی بویل ممکن است به دلیل اختلافاتی بر اساس انتخاب بازیگران، از جایگاه کارگردانی فیلم Bond 25 (باند ۲۵) کناره‌گیری کرده باشد. مسیر ساخت فیلم بعدی جیمز باند به طرز شگفت‌انگیزی، مسیری ناهموار و پر از مشکل بوده است.

فیلم Spectre (اسپکتر) در سال ۲۰۱۵، به نحوی برای طرفداران فیلم‌های جیمز باند ناامیدکننده بود و همین سبب شد تا دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند، اعلام نماید که فیلم اسپکتر، آخرین حضور او در نقش باند است. با این وجود، در نهایت اعلام شد که او قرار است برای آخرین بار، نقش جیمز باند را در فیلم باند ۲۵ به تصویر بکشد.

دنی بویل – فیلم Bond 25 (باند ۲۵)

چندی پیش تایید شده بود که کارگردان فیلم اسپکتر و همچنین فیلم Skyfall (اسکای‌فال)، سم مندز، قرار نیست سکان‌دار کارگردانی فیلم باند ۲۵ باشد و از همین رو، جستجویی گسترده برای پیدا کردن کارگردانی برای آن فیلم آغاز گردید. پس از مدتی، از دنی بویل به عنوان کارگردان این فیلم یاد شد و اعلام گردید او قرار است توسعه فیلمنامه را نیز برعهده داشته باشد.

حال، اعلام شده که دنی بویل به دلیل اختلافاتی بر سر فیلمنامه و انتخاب بازیگران فیلم از جایگاه کارگردانی فیلم باند ۲۵ کناره‎‌گیری کرده است. ظاهرا تولیدکنندگان از تمرکز داستان فیلمنامه بر جنگ سرد حال حاضر میان آمریکا و روسیه ناخشنود بودند. علاوه بر این، دنی بویل برای شخصیت منفی روسی فیلم، توماش کات، را در نظر داشته اما این تصمیم توسط دنیل کریگ که حرف آخر را می‎زند، رد شده است. فیلم باند ۲۵ قرار است در تاریخ جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۸) به اکران دربیاید.

نوشته دنی بویل از کارگردانی فیلم Bond 25 (باند ۲۵) کناره‌گیری کرد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا