تمامی مطالب

تریلر و پوستر فیلم Hold the Dark (تاریکی را حفظ کن)

بیاتومگ – در تریلر رسمی منتشر شده برای فیلم Hold the Dark (تاریکی را حفظ کن)، جفری رایت گرگ‎های قاتل را شکار می‌کند اما با چیزی بسیار ترسناک‌ و مخوف‌تر برخورد می‎کند. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده کنید. علاوه بر تریلر، پوستری برای این فیلم هیجان‎انگیز کمپانی نتفلیکس منتشر شده است.

فیلم تاریکی را حفظ کن، چهارمین فیلم سینمایی کارگردانی شده توسط جرمی ساولنیر می‌باشد. این فیلم، اقتباسی به قلم میکن بلیر بر اساس رمانی به همین نام نوشته ویلیام جیرالدی می‌باشد. این فیلم چند هفته قبل از اینکه در تاریخ روز جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ (۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸) بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود، قرار است در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به اکران دربیاید.

در این فیلم، جفری رایت نقش یک کارشناس گرگ بازنشسته به نام راسل کور را بازی می‌کند. پس از اینکه مادر یک پسر بچه ۶ ساله به نام مدورا اسلون با بازی رایلی کیو ادعا می‌کند که فرزندش توسط گروهی از گرگ‌ها ربوده شده، راسل کور به خدمت گرفته می‌شود تا در میان سرزمین خشن آلاسکا به دنبال این پسر بگردد.

با این حال، زمانی که شوهر مدورا به نام ورنون با بازی بیل اسکارسگارد از سفر نظامی خود از عراق بازمی‌گردد و در مورد این اتفاق متوجه می‌شود، کور مجبور به رویارویی با شیطانی بسیار ترسناک‌تر از حیوانات وحشی در این لبه دنیا می‎گردد. دیگر بازیگران این فیلم نیز شامل جیمز بدج دیل و ساوونا اسپراکلین می‌باشد.

تریلر فیلم Hold the Dark (تاریکی را حفظ کن)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

پوستر فیلم Hold the Dark (تاریکی را حفظ کن)

فیلم Hold the Dark (تاریکی را حفظ کن)

نوشته تریلر و پوستر فیلم Hold the Dark (تاریکی را حفظ کن) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا