تمامی مطالب

دنباله فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های ثروتمند دیوانه) در حال ساخت است

بیاتومگ – کمپانی برادران وارنر در حال توسعه دنباله فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های ثروتمند دیوانه) می‎باشد. کارگردان فیلم آسیایی‌های ثروتمند دیوانه، جان ام چو، قرار است برای کارگردانی این فیلم دنباله بازگردد. این فیلم دنباله بر اساس رمانی به همین نام نوشته کوین کوان می‌باشد و اولین رمان در مجموعه رمانی سه‌گانه است.

این فیلم دنباله براساس دومین رمان این مجموعه به نام China Rich Girlfriend (دوست‎دختر ثروتمند چینی) است. موفقیت فیلم آسیایی‌های ثروتمند دیوانه که هفته گذشته به اکران درآمده بود، تا حدی بوده که احتمال می‌رود که کمپانی برادران وارنر علاوه بر فیلم دوم، فیلم سومی نیز براساس سومین رمان این مجموعه بسازد.

داستان فیلم آسیایی‌های ثروتمند دیوانه در مورد شخصی به نام ریچل چو است که برای حضور در مراسم ازدواج دوست بچگی‎اش، با دوست‎پسر خود به نام نیکولاس یانگ به سنگاپور سفر می‎کند. در آنجا بود که ریچل برای اولین بار با خانواده دوست‎پسرش ملاقات می‎کند و متوجه می‎شود که آنها یکی از ثروتمندترین خانواده‎ها در مالزی می‎باشند. ریچل در مواجه با خانواده نیک و به خصوص مادر او با چندین چالش روبه‎رو می‎شود.

کتاب China Rich Girlfriend (دوست‌دختر ثروتمند چینی)

کمپانی برادران وارنر قصد دارد تا برای فیلم دوست‌دختر ثروتمند چینی، تمام عوامل سازنده فیلم آسیایی‌های ثروتمند دیوانه از کارگردان جان ام چو گرفته تا نویسندگان پیتر چیارلی و آدل لیم و همچنین تولیدکنندگان آن را به خدمت بگیرد. بنابر گزارش‌ها، هنوز به طور رسمی ساخت این فیلم چراغ سبز نگرفته اما این کمپانی حق ساخت فیلم سینمایی بر اساس این سه رمان را در دست دارد.

داستان فیلم دوست‌دختر ثروتمند چینی، داستان نیک و ریچل را دنبال می‌کند اما به نظر می‌رسد که این فیلم باید از دو بازیگر متفاوت برای این نقش‌ها استفاده کند چراکه اتفاقاتی در پایان فیلم آسیایی‌های ثروتمند دیوانه رخ داد که با شروع داستان رمان دوم این مجموعه رمان اصلا همخوانی ندارد.

نوشته دنباله فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های ثروتمند دیوانه) در حال ساخت است اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا