تمامی مطالب

تیزر مخوف و ۳۶۰ درجه فیلم The Nun (راهبه)

بیاتومگ – کمپانی برادران وارنر، تیزر جدیدی برای فیلم The Nun (راهبه) منتشر کرده است. این تیزر با فرمت ۳۶۰ درجه می‎باشد. فیلم راهبه، سومین فیلم نسخه‌فرعی از مجموعه فیلم‎های The Conjuring (احضار روح) است. در زیر می‌توانید این تیزر مخوف و ۳۶۰ درجه را مشاهده یا دانلود نمایید.

فیلم راهبه که پنجمین فیلم در مجموعه فیلم‎های احضار روح است، یک راهبه با بازی شارلوت هوپ، یک کشیش کاتولیک با گذشته‎ای تاریک با بازی دیمین بایکر و یک راهبه تازه‎کار جوان با بازی تیسا فارمیگا، خواهر کوچکتر ستاره فیلم‎های احضار روح، ورا فارمیگا، به نام خواهر ایرنه را دنبال می‎کند که توسط واتیکان برای بررسی و تحقیق در مورد خودکشی مرموز یک راهبه به صومعه‎ای در رومانی در سال ۱۹۵۲ اعزام می‎شوند. طبیعتا، این خودکشی مربوط شخصیت منفی فیلم یعنی والاک با بازی بونی آرونز می‎باشد.

قبلا تبلیغی کوتاه برای این فیلم در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر شده بود که به دلیل ترسناک بودنش سبب ناراحتی و آشفتگی برخی افراد شده بود و یوتیوب اقدام به حذف آن نمود. فیلم راهبه قرار است در تاریخ جمعه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ (۷ سپتامبر ۲۰۱۸) به اکران دربیاید. این فیلم نوشته گری دابرمن و جیمز وان و کارگردانی شده توسط کورین هاردی می‎باشد. این تیزر به کاوش در یک صومعه متروکه می‌پردازد و قابلیت ۳۶۰ درجه بودنش به بیننده‌ها این اجازه را می‌دهد تا از جهات مختلف به جستجو در این صومعه بپردازند.

توجه: ویدیوی زیر ممکن است سبب آشفتگی و اضطراب برخی افراد شود.

تیزر فیلم The Nun (راهبه)

دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تیزر مخوف و ۳۶۰ درجه فیلم The Nun (راهبه) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا