تمامی مطالب

اولین تریلر فیلم The Last Sharknado: It’s About Time (آخرین شارک نادو: دیگه وقتش بود)

بیاتومگ – شبکه سایفای اولین تریلر کامل و رسمی برای فیلم The Last Sharknado: It’s About Time (آخرین شارک نادو: دیگه وقتش بود) را منتشر کرده که در آن، اولین نگاه به موجوات ترکیبی از کوسه و اژدها ارائه می‌گردد که کاراکترهای فیلم باید با آنها روبه‌رو شوند. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت مشاهده یا دانلود نمایید.

برای مجموعه فیلم‎های شارک نادو، این سفری نیم دهه‎ای طولانی و عجیب بوده که به طور غیرمنتظره‎ای موفق شد تا در شبکه‎های اجتماعی، این فرض داستانی خود را بدرخشاند و به رتبه‎های بالایی دست یابد. برای دنباله‎های اولیه فیلم شارک نادو، همانطور که وضعیت‎ها به طور فزاینده‎ای گیج‎کننده‎تر و حضور کوتاه سلبریتی‎ها در فیلم‎ها بیشتر می‎شدند، توجه‎های بیشتری به این مجموعه فیلم جذب می‎شد. هرچند، با فیلم Sharknado 5: Global Swarming (شارک نادو ۵: هجوم جهانی) کاملا آشکار شد که مجموعه فیلم‎های شارک نادو دوره خود را طی کرده است.

شبکه سایفای اعلام کرده که فیلم شارک نادو ۶، آخرین فیلم از این مجموعه فیلم خواهد بود. در ابتدا قرار بود که فیلم در تاریخ ۲۵ جولای پخش شود اما در نهایت این فیلم قرار است در تاریخ دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ (۱۹ آگوست ۲۰۱۸) پخش شود.

تریلر فیلم The Last Sharknado: It’s About Time (آخرین شارک نادو: دیگه وقتش بود)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته اولین تریلر فیلم The Last Sharknado: It’s About Time (آخرین شارک نادو: دیگه وقتش بود) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا