تمامی مطالب

کمپانی برادران وارنر فیلم Singles Day (روز مجردها) را می‌سازد

بیاتومگ – کمپانی برادران وارنر و نیولاین در حال توسعه فیلمی اصیل با عنوان فیلم Singles Day (روز مجردها) می‎باشند. اتفاقات این فیلم عاشقانه و کمدی در چین رخ می‌دهد. این خبر پس از آن اعلام شد که اقتباس سینمایی کمپانی برادران وارنر از رمان Crazy Rich Asians (آسیایی‌های ثروتمند دیوانه) به کارگردانی جان ام چو به موفقیتی بزرگ در گیشه تبدیل شد و از سوی منتقدان بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

کمپانی نتفلیکس نیز سهم برابری در احیای دوباره فیلم‌های کمدی و عاشقانه داشته و اخیرا نیز فیلم To All the Boys I’ve Loved Before (به تمام پسرانی که قبلا دوست داشتم)، فیلمی اقتباسی از رمانی به همین نام و با کاراکتر زن آسیایی-آمریکایی در نقش اصلی را بر روی سرویس آنلاین خود عرضه کرده است.

فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های ثروتمند دیوانه)

به لطف موفقیت این دو فیلم، حال ساخت فیلم‌های عاشقانه و کمدی با کاراکترهای غیرسفیدپوست و به خصوص آسیایی-آمریکایی سرعت قابل توجهی به خود گرفته است. در همین راستا، گزارش شده که فیلمی به این سبک با عنوان روز مجردها قرار است توسط کمپانی برادران وارنر و نیولاین تولید شود.

فیلم روز مجردها الهام گرفته از روز تعطیلی به همین نام در چین است. این روز تعطیل، یک رویداد سالیه می‌باشد که در روز ۱۱ نوامبر برپا می‌شود و در آن، افراد جوان عدم داشتن یک رابطه عاشقانه در زندگی‌هایشان را جشن می‌گیرند. فیلمنامه این فیلم توسط لیلیان یو نوشته شده اما هنوز کارگردانی برای آن به خدمت گرفته نشده است.

نوشته کمپانی برادران وارنر فیلم Singles Day (روز مجردها) را می‌سازد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا