تمامی مطالب

فیلمی ترسناک ساخته جیمز گان در نوامبر امسال اکران می‌شود

بیاتومگ – به نظر می‌رسد که جیمز گان فیلمی ترسناک برای کمپانی سونی ساخته و این فیلم قرار است در نوامبر امسال بر روی پرده سینماها به اکران دربیاید. در اوایل تابستان سال جاری، جیمز گان خبر از سوپرایزی در پنل کمپانی سونی در کامیک‌کان سن دیگو ۲۰۱۸ داده بود.

اما پس از اینکه کمپانی دیزنی این کارگردان را از جایگاهش در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج کرد، این اعلام سوپرایزکننده نیز در دقایق پایینی حذف شد. این کار کمپانی سونی نیز کاملا منطقی بوده چراکه با توجه به تصمیم ناگهانی کمپانی دیزنی در این رابطه، آنها نیز نمی‌خواستند تا ارائه و حضور خود در کامیک‌کان را لکه‌دار کنند.

جیمز گان

بنا به برنامه اکران فیلم‌های کمپانی سونی پیکچرز، فیلمی ترسناک و فعلا بدون عنوان ساخته جیمز گان قرار است در تاریخ جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ (۳۰ نوامبر ۲۰۱۸) بر روی پرده سینماها به اکران دربیاید. با توجه به تاییدیه‌ای از سوی کمپانی سونی پیکچرز، این فیلم به طور کامل ساخته شده و همچنان قرار است در تاریخ مذکور اکران شود.

با وجود اینکه تاریخ اکرانی برای این فیلم در نظر گرفته شده اما هنوز عنوان آن اعلام نشده و هیچ اطلاعاتی در مورد داستان و موضوع آن در دسترس نیست. با این وجود، حدس و گمان‌ها حاکی از آن است که این فیلم، اقتباسی سینمایی از بازی ویدیویی Bloodborne (بلادبورن) می‎باشد.

نوشته فیلمی ترسناک ساخته جیمز گان در نوامبر امسال اکران می‌شود اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا