تمامی مطالب

تریلر فصل ۲ سریال The Deuce (شیطان)

بیاتومگ – اولین تریلر رسمی و کامل برای فصل ۲ سریال The Deuce (شیطان) محصول شبکه اچ‎بی‎او منتشر شده که یک روایت در مورد دوره دیسکو و کلاب در شهر نیویورک را به نمایش می‌گذارد. این سریال ساخته دیوید سایمون و جورج پلکانوس است و فصل اول آن نیز به بررسی رنج و زحمت‎های افراد دخیل در صنعت پورن در شهر نیویورک در دهه ۷۰ میلادی می‎پردازد.

در این سریال، فرانکو نقش یک دوقلو را بازی می‎کند که یکی از آنها مالک مشروب فروشی به نام وینسنت مارتینو و دیگری، برادر غیرقابل پیش‎بینی‎اش به نام فرانکی است. دیگر بازیگران سریال نیز شامل مگی جیلنهال، بنگا اکینگبه، گری کار، دومینیک فیشبک، مارگاریتا لویوا، امیلی مید و متد مان می‎باشد.

اتفاقات فصل دوم در سال ۱۹۷۷ رخ می‎دهند که تقریبا فاصله ۵ ساله با اتفاقات فصل اول دارد و دیالوگ‌ها و تصاویر نیز گویای این موضوع می‎باشند. این فصل از سریال نیز همچنان به بررسی رشد تجارت ارتباط جنسی در دوره طلایی صنعت پورن می‌پردازد. در مرکز این ماجرا نیز کندی قرار دارد که در پایان فصل اول، از یک بازیگر این فیلم‌ها به کارگردان آنها ارتقاع پیدا کرده است. پخش فصل دوم سریال شیطان قرار است از تاریخ دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ (۹ سپتامبر ۲۰۱۸) شروع شود.

تریلر فصل ۲ سریال The Deuce (شیطان)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر فصل ۲ سریال The Deuce (شیطان) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا