تمامی مطالب

سریال GLOW برای فصل ۳ تمدید شد

بیاتومگ – کمپانی نتفلیکس به طور رسمی دستور ساخت سومین فصل از سریال GLOW را داده است. فصل دوم این سریال، موفقیت‌آمیز بود و موفق به توسعه کاراکترهایش به طور جالب‌توجه و شگفت‌انگیز شد و در عین حال، این لیگ کشتی زنان که در حال رشد و شناخته شدن می‌باشد را راهی شهر گناه یا همان لاس وگاس کرد.

بنابراین اتفاقات قسمت‌های سومین فصل از سریال قرار است در لاس وگاس رخ بدهد. انتظار می‌رود که فصل سوم سریال در تاریخی نامعلوم در تابستان سال ۲۰۱۹ بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود. بازیگران سریال شامل الیسون بری، بتی گیلپین، مارک مارون، بریتنی یانگ، الن وانگ، سیدل نول، بریت بارون، جکی تون، کیمی گیتوود، ربکا جانسون، کیت نش، سونیتا مانی، کیا استیونز و گیل رنکین می‌باشد.

سریال GLOW

بنابر گزارش‌ها، کمپانی نتفلیکس سرانجام سریال GLOW را برای فصل سوم تمدید کرد. فصل دوم سریال چندی پیش بر روی سرویس آنلاین این کمپانی عرضه شده بود و از همین رو، طرفداران انتظار داشتند تا تمدید سریال زودتر صورت بگیرد. جدا از تغییر مکانی اتفاقات سریال از لس‌آنجلس به لاس وگاس، سریال با وجود داشتن چندین نامزدی در مراسم امی امسال، مطمئنا دارای فصل سوم متفاوتی خواهد بود. هنوز تاریخ دقیقی برای زمان پخش فصل سوم سریال اعلام نشده است.

نوشته سریال GLOW برای فصل ۳ تمدید شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا