تمامی مطالب

بازیگران نقش پدر و مادر دورا در فیلم Dora The Explorer (دورای ماجراجو) مشخص شدند

بیاتومگ – با اینکه فیلمبرداری و تولید فیلم Dora The Explorer (دورای ماجراجو) در جریان است، دو بازیگر تازه برای ایفای نقش پدر و مادر دورا به این فیلم پیوسته‌اند. فیلم دورای ماجراجو، فیلمی اکشن زنده از کمپانی پارامونت پیکچرز می‎باشد که براساس سریال انیمیشنی محبوبی به همین نام است.

مجموعه انیمیشنی دورای ماجراجو با شروعش در سال ۲۰۰۰ به موفقیت بسیار بزرگی در میان کودکان دست پیدا کرد. این سریال انیمیشنی برای هشت فصل پخش می‎شده و چندین انیمیشن نسخه فرعی نیز از آن ساخته شده است. این سریال همچنان در میان کودکان محبوب است و کمپانی پارامونت امیدوار است تا این موفقیت در فیلم سینمایی و اکشن-زنده آنها از این انیمیشن نیز ادامه پیدا کند.

اوا لونگوریا – فیلم Dora The Explorer (دورای ماجراجو)

بازیگر شانزده ساله ایزابلا مونر قرار است نقش دورا را در این فیلم ایفا کند. یوجینیو دربز نیز قرار است نقش شخصیت منفی اصلی این فیلم، یعنی نقش یک ماجراجوی دغل‎باز به نام آلخاندرو گوتیرز را به تصویر بکشد. دیگر بازیگران این فیلم نیز شامل میک مورینو در نقش دیگو، آدریانا بارازا در نقش مادربزرگ دورا به نام ابیولیتا والری و تمورا موریسون در نقش پاوول می‎باشد.

بنابر گزارش‌ها، اوا لونگوریا قرار است نقش مادر دورا به نام النا مارکز ملقب به مامی که یک باستان‌شناس بوده را ایفا کند. مایکل پنیا نیز برای ایفای نقش پدر دورا به نام کول مارکز به این فیلم اضافه شده است. تولید این فیلم در حال حاضر در استرالیا در زیر نظر کارگردانی جیمز بابین در جریان است. فیلمنامه فیلم را نیز دنیل سانچز-ویتل و نیکولاس استولر قلم زده‌اند. فیلم دورای ماجراجو قرار است در تاریخ جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ (۲ آگوست ۲۰۱۹) بر روی پرده سینماها به اکران دربیاید.

نوشته بازیگران نقش پدر و مادر دورا در فیلم Dora The Explorer (دورای ماجراجو) مشخص شدند اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا