تمامی مطالب

تیزر فیلم The Oath (سوگند)

بیاتومگ – تیزری برای فیلم The Oath (سوگند) منتشر شده است. فیلم سوگند، اولین فیلم به نویسندگی و کارگردانی آیک بارینهولتز می‎باشد. در زیر می‌توانید این تیزر را با دو کیفیت متفاوت مشاهده یا دانلود کنید. این فیلم قرار است در تاریخ جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸) بر روی پرده سینماها به اکران دربیاید.

فیلم با بازی بارینهولتز و تیفانی هدیش در نقش یک فرد معتاد به خبر ترقی‌خواه به نام کریس و همسرش به نام کای می‌باشد. آنها در حال آماده شدن برای شام سالیانه شکرگزاری با خویشاوندان خود هستند که متوجه می‌شوند که از شهروندان ایالات متحده خواسته شده تا یک سوگند وفاداری به ریاست جمهوری امضا کنند.

در حالی که این زوج به سرعت اساس و اصل این موضوع را رد می‌کنند، زمانی که گردهمایی معمولی آنها برای شام روز شکرگزاری به دلیل دیدگاه هر فرد نسبت به سیاست شروع به از هم پاشیدن می‌کند، وضعیت آنها پیچیده‌تر می‌شود. اوضاع زمانی عجیب‌تر می‌شود که دو مامور فدرال در طی جشن‌های تعطیلات و تحت شرایط شدید به خانه آنها می‌آیند. دیگر بازیگران فیلم سوگند نیز شامل جان چو، بیلی مگنوسن، کری براون‌استاین، جان بارینهولتز و پریا فرگوسن می‎‌باشد.

تیزر فیلم The Oath (سوگند)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تیزر فیلم The Oath (سوگند) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا