تمامی مطالب

دکتر هو جدید را در تیزر فصل ۱۱ این سریال ببینید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

اگر تا به حال مجموعه‌ی سریالی «دکتر هو» (Doctor Who) را ندیده‌اید، بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که بازیگر این شخصیت هر چند فصل یک بار تغییر می‌کند. آغاز کار سریال دکتر هو به دهه‌ی ۶۰ میلادی باز می‌گردد؛ طوری که در طول دهه‌های گذشته ۱۲ بازیگر مختلف در نقش دکتر هو قرار گرفته‌اند. دکتر هو توانایی‌های زیادی دارد و یکی از آن‌ها، امکان زنده شدن در یک بدن جدید است. این توانایی دکتر هو اساسا دلیلی است که سازندگان این سریال علمی-تخیلی از آن استفاده کرده‌اند تا در هر فصل، بازیگر جدیدی را به عنوان شخصیت دکتر هو معرفی کنند. اولین تیزر فصل یازدهم سریال دکتر هو منتشر شده است؛ فصل یازدهم این مجموعه قرار است دکتر جدیدی را معرفی کند و همانطور که احتمالا شنیده‌اید، دکتر سیزدهم تفاوت بزرگی کرده است.

برای اولین بار در طول ساخت این مجموعه‌ی علمی-تخیلی، یک زن به عنوان دکتر هو انتخاب شده است.

برای اولین بار در طول ساخت این مجموعه‌ی علمی-تخیلی، یک زن به عنوان دکتر هو انتخاب شده است. «جودی ویت‌تیکر» (Jodie Whittaker) که پیش از این بازی خوب او را در یکی از قسمت‌های سریال «آینه‌ی سیاه» (Black Mirror) دیده بودیم، به عنوان دکتر سیزدهم انتخاب شده است.

در تیزر کوتاه فصل یازدهم دکتر هو، این شخصیت به تغییرات بزرگی که این سریال کرده است کم و بیش اشاره می‌کند. انتخاب یک زن به عنوان دکتر هو تنها تغییر فصل یازدهم این مجموعه سریالی نیست. تهیه کننده‌ی این مجموعه‌ی انگلیسی هم تغییر کرده است و قرار است دکتر هو روندی تازه به خود بگیرد.

فصل یازدهم دکتر هو مجموعه‌ای کاملا متفاوت و جدید از نویسندگان دارد، زمان پخش آن طولانی‌تر شده، آهنگسازهای جدیدی وارد ساخت آن شده‌اند و به طور کلی، همه چیز فرق کرده است. با این حال، سازندگان سری جدید دکتر هو می‌گویند که نه تنها طوری فصل یازدهم را ساخته‌اند که بتوانند مخاطب‌های تازه‌ای را جذب کنند، بلکه مخاطب‌های قدیمی و طرفداران این مجموعه می‌توانند در فصل یازدهم ارجاعات و عناصر آشنای جالبی را کشف کنند.

با تمام این اوصاف، تریلر کوتاه فصل یازدهم دکتر هو چیز زیادی نشان‌مان نمی‌دهد، ولی می‌توانیم ببینیم که دکتر هو تجهیزات جدیدی در اختیار دارد که با سه دکتر قبلی فرق می‌کند. تا به امروز بازخورد طرفداران دکتر هو به انتخاب جودی ویت‌تیکر بسیار مثبت بوده و پیش‌بینی می‌کنیم حتی در زمان پخش سریال با بازخورد بهتری مواجه شویم.

فصل یازدهم سریال دکتر هو قرار است از پاییز امسال شروع شود.

دانلود تیزر با کیفیت Full HD

منبع: CNET

The post دکتر هو جدید را در تیزر فصل ۱۱ این سریال ببینید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا