تمامی مطالب

باکس آفیس ۲۶ مرداد؛ مگالودون بر فراز گیشه

بیاتومگ – با باکس آفیس ۲۶ مرداد ماه همراه با ما باشید. فیلم Mission: Impossible – Fallout (ماموریت غیرممکن – فال‎اوت) در سومین هفته از اکرانش بر روی پرده نقره‌ای، برخلاف دو هفته گذشته، در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفت. فیلم ماموریت غیرممکن ۶ این هفته تنها فروش داخلی ۲۸ میلیون دلاری بدست آورد.

فیلم علمی-تخیلی و هیجان‌انگیز The Meg (مگ) موفق شد تا با کسب فروش داخلی ۶۲ میلیون دلاری در اولین هفته حضورش در گیشه، در جایگاه نخست این هفته جدول باکس آفیس بایستد. این فیلم که با بودجه ۱۳۰ میلیون دلاری ساخته شده، در فروش خارج از آمریکا نیز مبلغ ۱۵۴ میلیون را کسب کرده تا بدین ترتیب، در اولین هفته اکران، فروش جهانی خود را از مرز ۲۱۶ میلیون دلار عبور دهد. بیشترین فروش خارجی فیلم مگ در این هفته مربوط به فروش آن در کشور چین بوده که مبلغ ۵۰ میلیون دلار می‌باشد.

فیلم درام BlacKkKlansman (بلکککلنزمن) در اولین هفته اکرانش بر روی پرده سینماها، با بدست آوردن فروش داخلی ۱۶ میلیون دلاری، در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم که در بیش از ۱۵۰۰ سینما در آمریکا به اکران درآمده بود، با بودجه ۱۵ میلیون دلاری ساخته شده است. فروش خارجی فیلم مبلغ اندک ۴۰۰ هزار دلار است.

فیلم ترسناک Slender Man (اسلندرمن)، دیگر فیلم تازه‌اکران‌شده این هفته گیشه می‌باشد که فروش داخلی ۱۵ میلیون دلاری را تجربه کرده است. این فیلم که با بودجه ۱۰ میلیون دلاری ساخته شده، با این فروش توانسته تا خود را در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس قرار بدهد. فروش خارجی فیلم اسلندرمن نیز همانند فیلم بلکککنزمن مبلغ اندک ۴۴۵ هزار دلار می‌باشد.

آخرین فیلم تازه‌اکران‌شده این هفته نیز فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های ثروتمند دیوانه) می‌باشد که در هفته گذشته تنها به مدت دو روز بر روی پرده سینماها قرار داشته است. این فیلم مورد تحسین در همین دو روز موفق به بدست آوردن مبلغ ۸ میلیون دلار در فروش خود در داخل آمریکا شده است. این فیلم با این فروش در جایگاه هشتم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفت.

هفته آینده نیز فیلم اکشن و هیجان‌انگیز Alpha (آلفا) و فیلم اکشن و هیجان‌انگیز Mile 22 (مایل ۲۲) با بازی مارک والبرگ به اکران درخواهند آمد. انتظار می‌رود که فیلم مایل ۲۲ برای کسب صدر جدول رقابت تنگاتنگی با فیلم مگ داشته باشد.

جدول باکس آفیس

رتبه فیلم فروش هفته فروش کل بودجه تعداد هفته
۱ The Meg ۶۲ ۶۲ ۱۳۰ ۱
۲ Mission: Impossible – Fallout ۲۸ ۱۷۰ ۱۷۸ ۳
۳ Christopher Robin ۲۰ ۵۸ ۲
۴ BlacKkKlansman ۱۶ ۱۶ ۱۵ ۱
۵ Slender Man ۱۵ ۱۵ ۱۰ ۱
۶ Mamma Mia! Here We Go Again ۹ ۱۰۷ ۷۵ ۴
۷ The Spy Who Dumped Me ۹ ۲۷ ۴۰ ۲
۸ Crazy Rich Asians ۸ ۸ ۳۰ دو روز
۹ Hotel Transylvania 3: Summer Vacation ۸ ۱۵۰ ۸۰ ۵
۱۰ The Equalizer 2 ۷ ۹۱ ۶۲ ۴
  • فروش‎ها به میلیون دلار است.
  • جدول به صورت هفتگی (از پنج شنبه تا پنج شنبه) محاسبه می‎شود.
  • فروش‎های داخل جدول تنها مربوط به فروش داخل آمریکا می‎باشد.
  • در متن، منظور از فروش داخلی، فروش داخل آمریکا و منظور از فروش خارجی، فروش خارج از آمریکا است.

نوشته باکس آفیس ۲۶ مرداد؛ مگالودون بر فراز گیشه اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا