تمامی مطالب

اولین تریلر فیلم Aquaman در نمایشگاه کامیک کان نمایش داده شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

«جیسون موموآ» (Jason Momoa)، بازیگر شخصیت «آکوامن» (Aquaman) در دنیای سینمایی کمیک‌های دی‌سی، دیروز به نمایشگاه کامیک-کان آمد تا اولین تریلر فیلم آکوامن را به نمایش بگذارد. با اینکه آکوامن را پیش از این در فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) دیده بودیم، ولی قصه‌ی فیلم مستقل آکوامن قبل از وقایع Justice League روی می‌دهد.

فیلم آکوامن قرار است در روز ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) اکران شود.

این طور که به نظر می‌رسد، بخش زیادی از فیلم آکوامن در دنیای زیر آب اتفاق خواهد افتاد. «آرتور کری» (Arthur Curry) یا همان آکوامن در دنیای خودشان با برادرش رقابت سفت و سختی دارد. بازی در نقش برادر آکوامن که «اوشن مستر» (Ocean Master) نام دارد به «پاتریک ویلسون» سپرده شده است که پیش از این او را در فیلم «واچمن» هم دیده بودیم. شخصیت اوشن مستر ضد قهرمان فیلم آکوامن خواهد بود.

به غیر از جیسون موموآ و پاتریک ویلسون، با بازیگرهای دیگری مثل «امبر هرد» (Amber Heard) و «ویلم دفو» (Willem Defoe) هم در فیلم آکوامن برخورد خواهیم کرد. «نیکول کیدمن» (Nicole Kidman) هم در آکوامن در نقش شخصیت «آتلانتا» حضور خواهد داشت.

«جیمز وان» (James Wan)، کارگردان آکوامن، در صحبت‌های خود در رویداد کامیک-کان گفته است:‌ «می‌خواهم فیلم ما متفاوت‌تر و کمی خاص باشد. فیلم من روندی شبیه به یک فیلم علمی-تخیلی و فانتزی خواهد داشت، نه یک فیلم فیلم معمول ابرقهرمانی.»

در تریلر فیلم آکوامن هم می‌توانیم این موضوع را ببینیم. طراحی شهر آتلانتیس آن طور که از تصاویر پیداست، بسیار خوب از آب درآمده است. کاملا واضح است که صحنه‌های اکشن زیر آب، بخش بزرگی از آکوامن را تشکیل خواهند داد.

فیلم آکوامن قرار است در روز ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) اکران شود.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: The Verge

The post اولین تریلر فیلم Aquaman در نمایشگاه کامیک کان نمایش داده شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا