تمامی مطالب

استیون اوگ به سریال Snowpiercer (برف‌شکن) پیوست

بیاتومگ – استیون اوگ، بازیگر سابق سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، قراردادی برای نقش‌آفرینی در سریال Snowpiercer (برف شکن) به امضا رسانده است. این سریال براساس فیلمی علمی-تخیلی، هیجان‌انگیز و مورد تحسینی به همین نام ساخته بونگ جو هو محصول سال ۲۰۱۳ می‌باشد.

دیگر بازیگران این سریال نیز شامل دیوید دیگز، جنیفر کانلی، الیسون رایت، انالیس بیسو، مایکی سامنر و ساشا فلورووا می‌باشد. پس از خروج جاش فریدمن از این سریال، گریم منسون مسئولیت مدیریت اجرایی سریال را برعهده گرفت. خود فیلم برف‌شکن نیز اقتباسی از رمانی گرافیکی به نام Le Transperceneige نوشته ژاک لاب، بنجامین لگراند و جین مارک راشت می‎‌باشد.

اتفاقات سریال در آینده‌ای پادآرمانی رخ می‌دهد که در آن، زمین به دلیل یک فاجعه آب‌وهوایی، منجمد شده است و آخرین بقایای بشریت نیز در درون یک قطار قرار دارند، قطاری که در حلقه‌هایی بی‌وقفه در این مکان ناخوشایند و یخ‌زده در حال حرکت می‌باشد. جامعه سوار بر قطار به دو دسته مسافران طبقه پایین اجتماع و طبقه بالای اجتماع تقسیم شده است. طبقه پایین اجتماع در قسمت عقب قطار و شرایطی محروم قرار دارند و مسافران طبقه بالای اجتماع نیز در جلوی قطار و در شرایط خوب زندگی می‌کنند.

فیلم Snowpiercer (برف‌شکن)

کانلی نقش ملانی کویل، یک مسافر درجه یکی را بازی خواهد کرد که به عنوان صدای قطار کار می‌کند و مسئول ارائه اعلامیه و خبرهای روزانه از طریق سیستم خود می‌باشد. اگر چه بسیاری از ساکنان قسمت وی‌آی‌پی به مسافران قسمت‌های پایین‌تر بی‌اعتنا هستند، ولی ملانی به طرز عجیبی مجذوب آنها شده است.

استیون اوگ قرار است نقش کاراکتری به نام پایک را بازی کند که یک مجرم سرسخت و آسیب‌دیده است که در زمان آغاز منجمد شدن زمین، از زندان گریخته است. پایک اکنون به یک جنگجو و رهبر گروهی نامرتب تبدیل شده که در قسمت عقب قطار زندگی می‌کنند.

نوشته استیون اوگ به سریال Snowpiercer (برف‌شکن) پیوست اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا