تمامی مطالب

هنری کاویل می‌خواهد جیمز باند بعدی باشد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

بعد از کارهای اکشن شگفت‌انگیزی که هنری کاویل سر صحنه فیلم «ماموریت غیرممکن: فال اوت» انجام داد حالا دوست دارد توانایی‌هایش را به فیلم بعدی جیمز باند بیاورد و بازیگر فیلم جیمز باند شود. البته اگر موفق شود که این نقش را بگیرد. زمان بازنشسته‌ شدن دنیل کریگ در نقش جیمز باند نزدیک است. دنیل کریگ برای پنجمین فیلم است که در نقش جیمز باند ظاهر می‌شود. او به کارگردانی دنی بویل جلوی دوربین رفته و طرفداران باند امیدوارند کارگردانی دنی بویل و همکاری کریگ با او روح تازه‌ای به جان جیمز باند جدید بدمد. به هر حال بعد از پایان «باند ۲۵» آینده این فرانشیز به شخص دیگری سپرده خواهد شد. به جز ادریس آلبا و حتی چارلیز ترون که صحبت شده می‌توانند جیمز باند بعدی باشند گزینه‌های هیجان‌انگیز دیگری هم وجود دارند که می‌توانند نقش مامور ۰۰۷ را ایفا کنند.
یکی از این گزینه‌های هیجان‌انگیز که شانس‌اش بد هم نیست هنری کاویل است. او در حال حاضر سوپرمن فیلم‌های برادران وارنر است اما هنوز باید برای ساخته شدن دنباله مستقل دیگری از سوپرمن صبر کند. پیش از این سعی کرده بود فرانشیز جاسوسی خودش را با نام «The Man from U.N.C.L.E» به کارگردانی گای ریچی پیش ببرد، اما فیلم دیده نشد. حالا که در فیلم «ماموریت غیرممکن: فال اوت» بازی کرده معتقد است که حتی بیش از قبل قابلیت این را دارد که نقش جیمز باند را بازی کند.

یاهو از کاویل درباره علاقه‌اش به بازی در نقش جیمز باند در حاشیه یک جلسه مطبوعاتی مربوط به «ماموریت غیرممکن: فال اوت» سوال کرده است. او جواب داده: «مشخصا دوست دارم که این کار را بکنم. فکر می‌کنم جیمز باند واقعا نقش مفرح و سرگرم‌کننده‌ای است. انگلیسی است و خیلی هم باحال است. فکر می‌کنم حالا که نشان «ماموریت غیرممکن: فال اوت» را دارم ما می‌توانیم صحنه‌های جلوه‌های ویژه را حتی واقعی انجام بدهیم و انرژی آن را بالاتر ببریم. عاشق این هستم که نقش یک بریتانیایی را بازی کنم. کمتر پیش آمده چنین نقشی به من پیشنهاد شود. درنتیجه اگر این فرصت گیرم بیاید قطعا جواب مثبت خواهم داد.»

سال آینده بعد از پخش «باند ۲۵» احتمالا فهرست بازیگرانی که بنظر استودیوی متروگلدوین مایر می‌توانند جایگزین دنیل کریگ باشند، مشخص می‌شود.

The post هنری کاویل می‌خواهد جیمز باند بعدی باشد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا