تمامی مطالب

رابرت دنیرو برای فیلم «جوکر» به خواکین فونیکس می‌پیوندد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

صحبت‌هایی با رابرت دنیرو انجام شده که برای فیلم جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس کنار خوآکین فونیکس قرار بگیرد. بازی فونیکس در این فیلم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده قطعی شده است.

منابع آگاه می‌گویند دنیرو قرار است در این فیلم نقش یک مجری برنامه‌های تاک‌شو را بازی کند. کسی که در دیوانه کردن کاراکتر فونیکس و سوق دادن او به سوی کارهای مجرمانه و تبدیل شدنش به شاهزاده دلقک جنایت نقش مهمی دارد. همچنین خبرچین‌ها گزارش می‌دهند که فیلمنامه مشابهت‌هایی با فیلم «پادشاه کمدی» رابرت دنیرو دارد. فیلم محصول ۱۹۸۲ که مارتین اسکورسیزی کارگردان و رابرت دنیرو بازیگر نقش اولش بود. قصه آن کمدی سیاه طعنه‌آمیز درباره کمدین شکست‌خورده‌ای بود که یک مجری برنامه‌های تاک‌شوی تلویزیونی را می‌رباید تا به این وسیله بتواند شهرت کسب کند. در فیلم «جوکر» ولی نقش‌ها جا به جا شده و دنیرو نقش آن مجری از دماغ فیل افتاده اعصاب خردکن را بازی می‌کند. رابرت دنیرو برنده دو جایزه اسکار مدت‌هاست که در فیلم مطرحی بازی نکرده. آخرین حضورش در سینما به سال ۲۰۱۶ و بازی در فیلم «کمدین» ساخته ضعیف تایلور هکفورد برمی‌گردد. او امسال فیلم مهم «مرد ایرلندی» اسکورسیزی را در نوبت اکران دارد که از شانس‌های مهم فصل جوایز است.

تاد فیلیپس برای مشارکت در نوشتن این فیلمنامه و کارگردانی‌اش با کمپانی برادران وارنر قرارداد بسته است. فیلیپس، بازیگر و فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی از اوایل دهه ۹۰ کارش را شروع کرد و به جز فیلم‌های سینمایی، مستند و فیلم ویدیویی کوتاه و فیلم تلویزیونی هم ساخته است. فیلیپس یک‌بار برای مشارکت در نوشتن فیلمنامه فیلم کمدی «بورات» که ساشا بارون کوهن نقش اصلی‌اش را بازی می‌کرد نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

منابع آگاه می‌گویند جرد لتو که در فیلم «جوخه انتحار» خودش ایفاگر نقش جوکر بوده است هنوز هم برای حضور در نقش این کاراکتر در فیلم‌های آینده دی.سی انتخاب اصلی است و تصویر فونیکس به عنوان جوکر فیلم فیلیپس تاثیری در این موضوع ندارد.

درباره بازیگران کاراکتر جوکر بیشتر بدانید: ۹ بازیگر برتر جوکر

The post رابرت دنیرو برای فیلم «جوکر» به خواکین فونیکس می‌پیوندد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا