تمامی مطالب

چشم انتظار فصل آخر خانه پوشالی: یک پایان احساساتی

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

سیندی هالند مدیر برنامه‌ریزی‌های نت‌فلیکس در اولین نشست اجرایی‌اش تاریخی برای فصل ششم و درواقع فصل آخر سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) که اولین تولید کاملا اریجینال شبکه نت‌فلیکس بود، تعیین نکرد. اما با توجه به اوضاع واشنگتن دی.سی که این درام سیاسی در آن اتفاق می‌افتد گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که پخش آخرین فصل سریال خانه پوشالی حوالی ماه نوامبر (آبان ماه) و در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا خواهد بود.

هالند، رابین رایت را نقش اصلی قسمت پایانی سریال «خانه پوشالی» خواند: «ما واقعا به این سریال مفتخر هستیم و این پایان مناسب و درخوری برای آن است. ما از ابتدا این برنامه را داشتیم که فصل ششم آخرین فصل سریال «خانه پوشالی» باشد و از کاری که رابین و بقیه عوامل در این فصل انجام دادند واقعا احساس غرور می‌کنیم.»

پاییز گذشته جنجال‌های زیادی بر سر سریال «خانه پوشالی» پیش آمد وقتی معلوم شد که ستاره اصلی سریال یعنی کوین اسپیسی با اتهاماتی مبنی بر آزار جنسی مواجه است. اتفاقی که باعث اخراج او شد و فاصله زیادی میان فصل پنجم و ششم افتاد تا مسئولان شبکه سرانجام تصمیم گرفتند که فصل ششم را بدون حضور اسپیسی جلوی دوربین ببرند.

در انتهای فصل پنجم کاراکتری که کوین اسپیسی نقش‌اش را بازی می‌کرد یعنی فرانک آندروود، از سمت خودش به عنوان رییس‌جمهور ایالات متحده آمریکا استعفا می‌دهد و همسرش کلر آندروود با بازی رابین رایت در نقش جانشین او قدم جلو می‌گذارد. آیا سریال می‌خواست سرنوشت اسپیسی را در فصل بعد نشان‌مان بدهد؟

پاسخ هالند این است:‌ «وقتی متوجه این موضوع خواهید شد که فصل بعد را با احترام به فرانک ببینید.»

اگر چه هالند هیچ جزییاتی درباره فرضیه‌های مربوط به فصل آخر «خانه پوشالی» نمی‌دهد نظر شخصی خودش را در آخرین روز فیلمبرداری می‌گوید: «می‌توانم بگویم که پایان سریال برای خیلی از ما احساساتی بود. ما به بالتیمور رفتیم تا در آخرین روز فیلمبرداری حضور داشته باشیم. در آخرین صحنه آخرین فصل کارگردان رابین رایت را هدایت می‌کرد. سکانس خیلی قوی بود و به نوعی زیبایی بود چون همه آنهایی که شش سال مثل یک خانواده این سریال را ساخته بودند سر آن حضور داشتند. در این مدت آدم‌ها ازدواج کردند، بچه‌دار شدند، بچه‌هایشان را به دانشگاه فرستادند. زن جوانی بود که از دبیرستان فارغ‌التحصیل شده بود و حالا لباس فارغ‌التحصیلی دانشگاهش را به تن دارد. ما مهمانی کوچکی در همان دفتر ریاست جمهوری سریال گرفتیم. این سریال بخش مهمی از تاریخ نت‌فلیکس است و همیشه هم بخش مهمی از تاریخ ما باقی خواهد ماند.»

فصل آخر «خانه پوشالی» فقط هشت اپیزود دارد و هرچند فرانک آندروود در آن نیست اما به کاراکتر او در فصل آخر هم ارجاع می‌شود.

The post چشم انتظار فصل آخر خانه پوشالی: یک پایان احساساتی appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا